22220
page-template-default,page,page-id-22220,theme-stockholm,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,stockholm-core-2.1.8,woocommerce-no-js,select-theme-ver-7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
Title Image

Klantenservice

Klantenservicepagina voor de shop: verzenden, retourbeleid en betaalmethode

 

Welkom bij de klantenservice! Hier vind je belangrijke informatie over bestellen, verzenden en retourneren. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met me op!

Bestellen

Bestel jouw producten in de shop door op [invullen] te klikken. Ga vervolgens naar je winkelmandje en volg de instructies. Als je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan stuur ik je een e-mail met de verwachte levertijd of een voorstel voor een alternatief.

Controleer goed of je het juiste adres invoert bij je bestelling.

Verzenden

Ik verzend jouw bestelling uiterlijk binnen drie werkdagen, ik doe mijn best om het pakket zo snel mogelijk bij jou te laten bezorgen. Persoonlijke aandacht en service staan voorop!

De verzendkosten zijn:

  • € 6,75 voor bestellingen onder de € 75,-
  • Gratis voor bestellingen boven de € 75,-

 

Betalen

Je kunt jouw bestelling betalen met:

  • iDeal

 

Kwaliteit van de producten

Mocht een product beschadigd zijn als het bij jou wordt bezorgd, dan kun je dit melden via e-mail. Het risico van beschadiging of verlies van producten ligt bij mij, tot het moment dat ze bij jou geleverd worden.

Ik heb een inspannings- en een leveringsplicht. Ik kan dus niet garanderen, dat de producten aan jouw verwachtingen voldoen, omdat verwachtingen persoonlijk zijn. Je hebt geen recht op vergoeding als een product niet aan jouw verwachting voldoet.

 

Retourneren

Heb je het verkeerde product besteld? Dan kun je het product binnen 14 dagen in de originele staat terugsturen. Dat betekent dat de verzegeling van de verpakking nog intact is en het product niet gebruikt is. Een geopend product kan ik niet terugnemen vanwege hygiëne en gezondheidsbescherming.

Je kunt het product terugsturen per post of afgeven in mijn salon in Nieuwstadt. Bij retourzending per post zijn de kosten voor jouw rekening. Als het product helemaal in orde is ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening.

 

Klachten

Heb je een klacht? Dat vind ik natuurlijk heel jammer en ik zal er alles aan doen om je klacht op te lossen. Je kunt je klacht schriftelijk indienen, zo snel mogelijk nadat je het gebrek hebt geconstateerd. Je ontvangt binnen 14 dagen een terugkoppeling.

 

 

 

 

0
    0
    Jouw winkelmandje
    Jouw Winkelmandje is leegTerug naar de shop